laboratorni zdroj

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Duben 25 11:03:08 CEST 2006

Otazkou je kdo od koho opisoval :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Danhard
Sent: Tuesday, April 25, 2006 10:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: laboratorni zdroj

Znacne se to podoboba zdroji co jsem delal na vejsce jako SVOČ v r.76
(studentska vedecko-odborna cinnost), ten byl jeste vylepsenej tim, ze mel
na indikaci nastaveni digitrony a v regulaci napeti byl MAA502 :o))

Danhard
*******

> V uvedenm adresari se zadny soubor nenachaz ??

Rekl bych, ze mas mylne informace, soubor se tam samozrejmne nachazi, jen
jsi ho proste nevidel :)))))) A ani jsi nemohl, protoze po velmi "dobrych
zkuzenostech" s provozovani ATM jsem krapet zmenil pristup. Nyni je nutne
kazdy upload autorizovat. Tak si to ted nejdrive prohlednu a po zvazeni
teprve uvolnim ostatnim ke stazeni. Tot vse

Taktez se cely obsah nahodne z casu na cas reindexuje takze adresar
http://www.mcu.cz/schematics/viewcat.php?id=2912 jiz neni, nyni mame
http://www.mcu.cz/schematics/viewcat.php?id=6004 :)))))))) Preji prijemnou
zabavu vsem sosacum :))))))))

S pozdravem