bastleni serioveho portu

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Duben 25 10:59:33 CEST 2006

Dobry den,
nepisete jaky pouzivate operacni system. V podstate by to melo
fungovat, ale musite se dostatecne casto dotazovat na ty jednotlive
bity a pokud vim, tak treba Windowsy s tim maji dost problemy. Pokud
je neco zamestna, tak se klidne par vterin zapomenou na ten port
divat. Vim ze s timhle byvaji casto problemy u casove kritickych
aplikaci. Muzete pred to skusit hodit nejakou elektroniku, ktera
zajisti, ze informace o stisku tlacitka s portu zmizi az po jejim
precteni....

Galloth