Diferencialni par tranzistoru?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Úterý Duben 25 10:45:34 CEST 2006

>Tranzistor jako tranzistor, nejlepci je BUF634 :o) Cosi myslis ze
vylepsis totem-parem (NPN/PNP) v jednom pozdre, kdyz princip (B
stupen s necitlivosti) je pro linearni rizeni spatny ??? Co
doporucujete pouzit A, AB?
Kdyz je o tom jiz rec nejaky odkaz srovnavajici jednotlive tridy a
porovnavajici jejich byhody a vzorova reseni by nebyl?

Samozrejme, su blbe a myslim na kraviny a take je pisi, samozrejme
jsme myslel komplementarni par tranzisotru.

>diferencialny par je nieco ine, toto je skor komplementarny par
:-) b.

zoodiskus@vol.cz wrote:
> Pro linearni rizeni velkeho MOSFETU, ktery pro plne nabiti G
potrebuje  > az 600nC potrebuji nejak posilit vystup ridiciho OZ.
> Napadlo me Totem pole zapojeni s diferencialnim parem
tranzistoru, ale  > dosud jsem se s nim setkal pouze u spinaneho
rizeni MOSFET.
> Principialne by nemel byt problem pouzit ho i pro linearni
rizeni, ale  > nejsem si jist podle ceho par vybirat  OZ je
nizkosumovy, rychly,