laboratorni zdroj

MK info@mcu.cz
Úterý Duben 25 10:43:56 CEST 2006

> Ehm, nejak se mi zda ze se to tu trochu zvrtlo. Ja jsem puvodne toto
> vlakno
> zakladal pro spinany zdroj a nejaky linearni obludy.
> Kazdopadne dekuji p.Blatniaku za tip na TL494. co nejdriv ho koupim v GM a
> take otestuji (jako jiz nekolik, ale zadny nebyl uplne ono).

Mozna by stalo za to si alespon projit ty uvedene odkazy na zdroje od HP a
ELV. Laik se divi a odbornik zasne - ne vse tam je linearni :)) A mezi nami
devcaty. Nez bastlit zdroj s TL494, tak radeji sahnu po ATX zdroji a pomerne
jednoduse si ho upravim k obrazu svemu. Na ucely, ktere jste tu spomenul
bude vic nez dostatecny :)))))

S pozdravem
MK