Diferencialni par tranzistoru?

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Duben 25 10:33:40 CEST 2006

Tranzistor jako tranzistor, nejlepci je BUF634 :o)
Cosi myslis ze vylepsis totem-parem (NPN/PNP) v jednom pozdre, kdyz princip
(B stupen s necitlivosti) je pro linearni rizeni spatny ???

Danhard
*******

Pro linearni rizeni velkeho MOSFETU, ktery pro plne nabiti G
potrebuje az 600nC potrebuji nejak posilit vystup ridiciho OZ.
Napadlo me Totem pole zapojeni s diferencialnim parem tranzistoru,
ale dosud jsem se s nim setkal pouze u spinaneho rizeni MOSFET.
Principialne by nemel byt problem pouzit ho i pro linearni rizeni,
ale nejsem si jist podle ceho par vybirat  OZ je nizkosumovy,
rychly, precizni a tak bych nerad jeho vlastnosti "vylepsil"
nejakym parem typu BC546 BC328, UCE cca 50V.

Na co si ma pri vyberu paru dat pozor, ma cenu patrat po paru ve
spolecnem pouzdru?

Dekuji
W.S.