Re: Drát v ionizátoru

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Úterý Duben 25 09:10:12 CEST 2006

Tungsten? :-)
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: Sula Milos
To: HW-news
Sent: Tuesday, April 25, 2006 8:02 AM
Subject: RE: Drát v ionizátoru

Zdravím, tak jsem zjistil, čím to zřejmě je. Klasický ocelový drátek po pár
dnech zoxiduje, takže pak vrstva oxidu tvoří izolaci a na místě nejmenšího
odporu dojde k průrazu a začnou z tohoto bodu sršet jiskry.Ten originální
drátek je oproti tomu ocelovému co jsem tam dal na povrchu stále stříbrně
lesklý nezoxidovaný a také je jen lehce magnetický. Netušíte co to je za
slitinu, případně čím se dá nahradit ? Jinak mechanicky se ten originální
drát podobá tomu ocelovému - pružný, ale po přehnutí drží tvar.

Miloš