OT:Internet v zahranici

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Pondělí Duben 24 21:15:26 CEST 2006

Moc toho nevymyslite, datovy roaming je financni sebevrazda a tak na miste zjistete kdo z lokalnich provideru na nejlevnejsi nabidku a kupte si  jeho kartu.

Dobry vecer,

myslim, ze podobna tema sa tu pred dajakym casom riesila, ale akosi som sa nedopatral ako to dopadlo.
Jedna sa mi o to, ze budem dlhsi cas (4 mesiace) v zahranici, konkretne v Grecku a "pevne" pripojenie k internetu mi zial nehrozi. Preto by som sa chcel informovat, ci niekto nahodou neviete, ako to funguje s roznymi datovymi programami mobilnych operatorov a samozrejme ich roamingovymi tarifmi. Pripadne, nevie (nepozna) nahodou niekto priamo riesenie v Grecku pre taketo pripojenie? Mozno niekoho napadne ine riesenie, ktore mna nie. Samozrejme musim podotknut, ze programy typu 200 korun za MB alebo aj viac su pre mna dost nevhodne ;)) .

Za kazdy podnet Vam vopred srdecne dakujem...S pozdravom
Ondrej Pribula