Externi disk porucha :)

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Pondělí Duben 24 12:14:36 CEST 2006

Když jste tak narazili na ty Boxy .. někdy koncem minulýho týdne jsem
zapojil externí box přes IEEE, čekám .. a nic .. zkusil sem jinej
konektor, to samý .. říkal jsem si, že by odešel řadič, ale druhej
rámeček jede v pohodě ... zkusil jsem teda ten původní přes USB .. a
hele, jede .. jenže filesystem nenalezen (pomocí GDB jsem zjistil, že
data tam jsou), ale štve mě to IEEE .. nesetkal se někdo s tímto
problémem, případně nevíte jak a jestli jde vůbec vyřešit ? (nebo
neřešit koupit novej box ? - je po záruce)

T.V.