RE: [OT] Doporučte inkoustovou tiskárnu.

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pondělí Duben 24 09:14:39 CEST 2006

Mam zkusenosti s refilem od crocodile a opravdu nedoporucuji. Inkoust spolehlive ucpe trysky do 1 tydne. Ja si overil u levneho lexmarku Z25 kde o nic neslo protoze bych ty hlavy s inkousty vyhodil tak jako tak, ale kolega si ucpal pixmu.