Re: [OT] Doporučte inkoustovou tiskárnu.

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Duben 24 09:12:42 CEST 2006

Mam na barevny tisk a potisk DVD Pixma 4200 a jsem maximalne spokojeny. Tisk
na potisknutelna DVD je presny a velmi jednoduchy.
Barva ale neni vodeodolna a i pot z prstu muze narusit potisk. Pouzivam tedy
jeste rychleschnouci lak ve spreji.
Psalo se tu take o zasychani inkoustu. Mel jsem HP tiskarny, ktere
zasychaly, ale take velmi dobre na ktere byl spoleh. Nikdy mi nezaschla
HP850 a HP2000 ( ta ma oddelene hlavy).  S Epson a starsimi HP jsem mel
problemy. Canonku mam mesic, ale dal jsem na reference znamych a jsem s ni
zatim spokojeny.
J. Polivka

Proto mě připadají dobré tiskárny, kde má každá barva svoji cartridge,
jako jsou třeba Pixmy.

Pavel Krafčík