Priemyselny pocitac

Milan milger@pobox.sk
Pondělí Duben 24 08:07:17 CEST 2006

Zdravim

Chystam sa pouzit maly priemyselny pocitac:
http://www.midam.cz/katalog.php?prod=69
Ide to ako sucast CNC stroja, akysi externy teminal /graficka hracka/ umoznujuci pripojenie stroja do podnikovej siete /organizacia a kontrola a archivacia vyroby.../. T.j. naroky na jeho vykon su mizive.

Vzhladom na to ze moja domena je Xilinx a jednocipaky, mam niekolko amaterskych otazok:
1/ Ma niekto skusenosti s niecim podobnym co by mi mohol doporucit ?
2/ Co je to za distribuciu OS Windows XP Embeded ? Zelanie zakaznika je OS na baze WinXP.
3/ Ake vyvojove prostriedky sa daju pouzit a boli by doporucene ?

Uprednostnim skusenosti skusenejsich, pred teoriami mudrejsich...

Milan