Doporučte sadu nářadí ?

Sobota Duben 22 17:45:21 CEST 2006

Hezký večír,

    mně se líbí tato taška
http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=731-275&lk=&sk=&pict=&jaz=

Tedy na pohled, jaká je v reálu nevím, ale pokud někdo ví, jistě rád
řekne. Jen by nemusela být tak drahá. Na druhou stranu, pokud by něco
vydržela, tak by se to dalo snést. Osobně mám raději tašky než kufry.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!