OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.

BuFran BuFran@seznam.cz
Sobota Duben 22 16:23:42 CEST 2006

> Hezký den,

>    už nevím na koho se obrátit a nějak nevím ani kde jinde hledat.

>    Mám problém s nahráváním videa do počítače. Video se nahrává, zvuk
> také, ale už po několika minutách je značně patrné rozjíždění zvuku a
> obrazu. Zkoušela jsem všechny možné programy, všechna možnái nemožná
> nastavení, ale pořád mi to dělá.  Mám ATI RAGE 128 Pro VIVO a programy
> Virtual Dub, Ati Video In, Nero, DVD Producer. Dělají to všechny.

  Předpokládám že zvuk se předbíhá oproti obrazu. To může být způsobeno
tím, že PC nestíhá kompresovat obraz, dochází k výpadkům snímků a potažmo
zpomalení obrazového toku oproti zvukovému.

  Zkusil bych méně náročný kodek na výkon CPU, nebo naopak pokud je
pomalý disk a rychlý CPU, tak lepší kodek, s menším bitrate. Pokud je
pomalý CPU a pomalý disk, tak zmenšit velikost grabovacího okna :)

--

S pozdravem,

    František Burian