OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.

Sobota Duben 22 16:12:47 CEST 2006

Hezký den,

   už nevím na koho se obrátit a nějak nevím ani kde jinde hledat.

   Mám problém s nahráváním videa do počítače. Video se nahrává, zvuk
také, ale už po několika minutách je značně patrné rozjíždění zvuku a
obrazu. Zkoušela jsem všechny možné programy, všechna možnái nemožná
nastavení, ale pořád mi to dělá.  Mám ATI RAGE 128 Pro VIVO a programy
Virtual Dub, Ati Video In, Nero, DVD Producer. Dělají to všechny.

   Když koukám na náhled, je všechno v pořádku. Zvuk jede synchronně s
obrazem, ale jak dám nahrávání, tak se to rozbíhá. A prohlížeče jsem
zkoušela také všechny možné.

   Napadá prosím někoho co s tím ? Ach jo :-( Děkuji předem

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!