RE: [OT] Doporučte inkoustovou tiskárnu.

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Sobota Duben 22 11:49:36 CEST 2006

 === bude ve skříni a vytáhnu jí jen občas ==
tak tohle k inkoustu moc nesedi, je to vubec resitelne ?
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Tomáš
Sent: Saturday, April 22, 2006 11:40 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: [OT] Doporučte inkoustovou tiskárnu.

Nejsem příznivec inkoustového tisku, ale krásnější a inteligentnější část rodiny požaduje vyrobit nějaké potisky na trička a já mám fixní ideu donutit se a začít potiskovat CD a DVD, která si občas vypaluji è začínám pokukovat po nějaké inkoustovce.
Požadavky, co nejkvalitnější tisk, schopnost potisknout full A4, ideálně 2pl technologie, schopnost potisku CD, malé rozměry (na stole mam HP LJ 2420 a na další tiskárnu není místo tzn. bude ve skříni a vytáhnu jí jen občas)

Máte nějaký tip?

Děkuji

T.

P.S. Nezkoušel někdo použit inkoustovou, která umí potiskovat CD k tisku DPS, myslím přímý potisk na Cu folii.