Prosba

Jan Kral kral@fortech.cz
Sobota Duben 22 08:42:20 CEST 2006

Rozdelaval jsem nefunkcni PCMCIA kartu Orinoco, ktera ma jak interni antenu tak vstup pro externi a schvalne jsem se dival zda by se dal konektor dobastlit a rekl bych ze zrovna u takto resene karty urcite ne.
Signal na konektor je vedeny uplne jinak a jeste pres nejake soucastky. Antena je paskova z 2 dilu, kde je napajeny kazd zvlast a urcite bych si netroufnul tvrdit, ze k jednomu pasku by melo stacit pripojit zivy konec kabelu a na druhy stineni.

JK