RE: Vlastnosti materiálu z pohledu sireni elektormagnetickych vln?

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Sobota Duben 22 00:48:13 CEST 2006

Zdravim,

Nelinearita v zavislosti na kmitoctu je hodne zajimava zvlaste v optice, na
tyhle a podobne vyzkumy tece hodne penez:).

Co se tam deje, to se da rozumne zkoumat uz jen kvantovkou, takze zadna
sranda:). Ale zajimave na tom je, ze kvantova mechanika je z pohledu
matematiky linearni teorii, takze ty jevy jsou jistym zpusobem linearni, ale
ve chvili, kdy se kvantove mechaniky zeptate na vysledek, velicinu, kterou
na konci zmerite, tak na vas vyskoci nelinearita:).

Je to docela sranda, ale matematika kolem toho uz ne, pristi rok me to
ceka:).

S pozdravem,
                Marek Pavlu