Klavesnice k PC (OT Insert)

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Duben 21 19:21:14 CEST 2006

Nebo si kupte za par korun novou klavesnici. Na nekterych uz insert
vubec neni a misto nej je klavesa delete pres dve tlacitka (prave
misto insertu), coz me dokaze vzdy nastvat, protoze na kopirovani a
vkladani textu pouzivam ctrl-insert a shift-insert (naucene zkratky
jeste z DOSu). Pak si sednu ke klavesnici, ktera insert nema a vzdy me
to totalne rozhodi :) - asi jako klavesnice, ktere maji u Fkovych
klaves dva vyznamy a neni to prepnuty na Fka, ale na nejaky ty
symboly. To pak clovek sedne ke Comanderovy, namacka tam v rychlem
sledu naucene Fkove kombinace a on se pousti Oultook, Explorer a ja
nevim co jeste :).

Michal Grunt