Eagle - tloustka spoju

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Duben 21 15:03:42 CEST 2006

Jj, tak to je. Staci kdyz si jeden neco pripoji na bastl desce,
odladi a po navrhu dps autorouterem a osazeni se "to"
chova "divne. (osobni zkusenost)

Cili si rozvrhnu soucastky, tak jak maji byt (dle funkci a mych
dosazenych znalosti navrhu dps:-) ).  Pouziji autorouter, abych zjistil
co a kde jak prehodit abych mel co nejmene dratovych propojek samo
s ohledem na puvodni navrh a funce (bloku) soucastek. (jednostranne dps)
Zrusim to co natahal autorouter a taham rucne.

Byly tu snad i nekde na netu skripta zasady rozmisteni soucastek
a spoju na dps. Ja osobne si zakoupil tistenou podobu za cca 70kc?

Prichy

PS: pouze bastlim, ale pri zapojeni prevodniku 8bit mi zarizeni
lhalo o 2 bity....na to proste clovek nemuze zapomenout a priste si dam
majzla....
snad vas tato zkusenost (sice ne vlastni) odradi od pouzivani autorouteru
vsech druhu :-)......navic navrch autorouteru nevypada vubec hezky :-((