Eagle - tloustka spoju

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pátek Duben 21 14:25:00 CEST 2006

To mi ale zmeni tloustku car ve schematu (tam je mi to jedno), ale na
vytvoreni dps pomoci autorouteru to nema vliv.  Pomoci "Change(ikona
klic)-Width-vybrat pozadovane" jde taky zmenit tloustka uz (z
autorouteru) hotoveho spoje na dps, ale pak se mi spoji treba dva spoje
protoze mezi nimi nebyla dostatecna mezera. Leda ze bych nepouzil
autorouter a namaloval bych si to cele rucne.

On