OT: Aj navrharina je (len) o peniazoch..., Was: Meranie I

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Duben 21 01:08:50 CEST 2006

 21.4.2006, 0:58:24
Asi se shodneme ze jediny rozumny duvod jsou penize. A hodina prace
navrhare, tedy i hledani-zkouseni vhodne soucasty stoji podstatne vic nez vetsina
OZ. Dokonce i v cesko/slovensku.
V pripade potreby nekolik tisic ks je zbytecne omezovat se na pultovou
nabidku maloobchodu, vyberu nejlevnejsi vhodny typ ze svetove produkce
a at si s tím nakupci poradi.
Problematicke budou asi stavy mezi temito dvema pripady, tedy celkem
bezny chlebicek tuzemskeho navrhare.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz