OT: Aj navrharina je (len) o peniazoch..., Was: Meranie I

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Duben 21 00:52:23 CEST 2006

Daniel Valuch wrote:
> ano hovorim, lebo niekto tomu raz musi povedat stop. Je dobre ked
> inziniera tlacia naklady, ale na druhej strane je nutne povedat kedy sa
> uz neda ist dalej. Inak nikdy nic nebude fungovat a nikdy sa nic
> nedokonci. Inzinier sa stale snazi nieco zdokonalit a manazer zlacnit.
> Donekonecna to ale nejde. Na usetreni 20 korun za kvalitnejsi operak sa
> potom minu tisice na plat inziniera. Toto samozrejme neplati pre serie
> kde cena vyroby je o radovo vyssia ako spominany plat :-)
> toto je uz ale OT, chcel som povedat ze pokial je na to rozumny dovod
> [...]

Ale to samozrejme hej, ja len ze pochybujem ze v CERNe poznate pojem
"najlacnejsie" (predpokladam, ze ked sa u vas povie "lacno" tak sa
vsetci prekrizujete a trikrat si odplujete ponad plece)

:-)))  <- povsimni si smajlikov

wek