Vlastnosti materiálu z pohledu sireni elektormagnetickych vln?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Duben 20 23:45:48 CEST 2006

tie procesy su zlozite a ja tomu tiez velmi nerozumiem, takze sa necitim
povolany o tom rozpravat. Podla toho co som pochytil niektore materialy
su nelinearne dokoca aj s frekvenciou. Karbid kremika, ktory sa pouziva
ako absorbcny material vo vysokofrekvencnych zataziach je vhodny pre
nizke frekvencie, ale napr. na 3GHz sa uz neda velmi dobre pouzit, lebo
sa stava polovodivy a tym padom nelinearny. Preco je to tak a co sa tam
deje to sa ma naozaj nepytajte, nemam najmensie ponatie :-)
b.