OT:Meranie I

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Duben 20 23:16:25 CEST 2006

MC1458 (LM741) potrebuje z principu cca 100mV.
TL081 (071) ma na vstupu PJFETy, ty by mohly mit zaviraci napeti gate jeste
pres napajeni, zdroj proudu v source tech fetu by mel fungovat uz od Vcc -
200mV.
LF353 je na tom o 600mV hure nez TL081.
NE5534 potrebuje cca 1V pod Vcc.
Neplest si to s maximalnimi hodnotami, pri tech neni zarucena funkce, jen
neposkozeni obvodu.

Jake je pri tom vystupni napeti ?

Jnak operaky ktere jsou Rail-rail na vstupu, maji zdvojenou vstupni
strukturu, kazda osetruje jeden doraz k napajeni a to podobnym zpusobem jako
u te TL081 pro kladnou polaritu.

Danhard
*******

Zkoušel jsem MC1458 a TL072, oba funfovali shruba do +Ucc-80mV(na výstupu
měli tranzistor takže tam problém nebyl).
Potřeboval bych alespoň tak 10mV pod Ucc.  Z knihy Pana Belzy vyplývali
NE5534,TL074,MC1458 a LF353. zatím mě žádný
neuspokojil....