RE: Antenní drzak ?

Leoš Neudörfl info@dorfi.cz
Čtvrtek Duben 20 21:17:34 CEST 2006

Máte-li zájem o výrobu jednoho i více kusů, můžeme nabídnout služby.
Dle předlohy vyrobíme na zakázku.
S pozdravem
leo@dorfi.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tony Malecky
Sent: Thursday, April 20, 2006 10:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: Antenní drzak ?

No, zeptejte se u vyrobce anten na TV - 100ks myslim by uz mohlo byt
zajimave..

http://www.kovoplast.cz

pokud tedy myslite neco takoveho:

http://www.anten.cz/eshop/foto/velke/10094.jpg

a nebo tady maji slusny vyber:

http://wifi-obchod.lupa.cz/zbozi.php?kat=6089

pripadne v tom i4 se domluvte at vam daji kontakt...

kdyz jsem se jich minuly tyden ptal, kdo pro ne dela ASD17 abych mu
vynadal
za tak prasacke soustruznicke prace.... tak mi napsali:

cituji:

 dělá to nějakej Tonda Bezoušek o víkendu s maželkou v garáži.
Zatím to ještě vyjde levněji než to vozit z Číny.

konec citace...

:-)

Tony OK1HMA

Potrebuji k tomu pridelat takove pidi yaginy,
 tohle http://www.i4shop.net/cz/iObchod/Catalog.asp?ca=1616&it=9470
by mozna slo pouzit, ale radeji bych  neco jako je
http://www.i4shop.net/cz/iObchod/WebInfo.asp?Id=177
myslim ciste tu cast co je na stozaru. Je to klasicky drzak, co byva i u
klasickych televiznich anten.

Jde mi o cenu a tak bych se rad dostal co nejbliz k vyrobci nebo dovozci
,
potrebuji jich pro zacatek 100ks.