Re: Generování zpoždění u AVR

Vida Robert vidar@atlas.sk
Čtvrtek Duben 20 17:03:11 CEST 2006

CVAVR Vam vygeneruje  subor s koncovkou asm. Tam sa mozete pozriet ako
je to skompilovane. Ja ked som delay pouzival u mega16 v CVAVR tam to
bolo spravene pomocou SW cakacej slucky.

Nepisete aky rozdiel je medzi skutocnou frekvenciu a pozadovanou. Mate
spravne nastaveny generator hodin? Nebezi Vam ten uP z intrernych
hodin?

v manualy sa pise :

Also it is very important to specify the correct AVR chip clock frequency in the Project|Configure|C Compiler|Code Generation menu.

robo

20. apríla 2006, 15:58:37, napsísali ste: