OT: Pameti DIMM a jejich verze

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Duben 20 13:41:02 CEST 2006

> No s tim servrikem (mozna lepsi stanici - samozrejme v te dobe) je
> trochu problem. Koupil jsem ji  z prace od pribuzneho kde je
> rozprodavali a nevim proc, ale co mohli tak z toho serveru servali.
> Neni
> tam zadne oznaceni typu - podle vseho to Compaq montoval primo na
> miru
> pro tu fabriku.

Aha, on je to Compaq... to poznam, brat ma tiez starsi (P233 MMX) za
lacny peniaz.

> Ani na desce neni nic (alespon shora). Na chipset
> jsem
> se blbec vcera nekouknul. Osazeno je to procesorem PIII 700MHz
> (provedenim takova ta placka nastojato k MB a s velkym pasivnim
> chladicem).

SLOT1 :-)

> S nastavenim biosu to take neni jednoduche - jak je zvykem u
> znackovych
> PC tak tam nenastavite skoro nic. Jen bootovani a par blbosti a tim
> koncite.

No to je fakt, ze setup je problem, dokonca v tom bratovom PC setup nie
je vo flash, treba 2 diskety...

> Na tom tretim modulu take neni zadne oznaceni a na cipech je:
>
> GS G23B60 64MB
> SG 9928
> BMX8S4K3IW
> -8DEF
>
> Nic vic tam neni.

to -8 znamena odozvu 8ns, t.j. teoreticky 125MHz, takze zrejme modul
bude urceny na 100MHz.

Kdesi som mal popis, co znamenaju cisla na pamatiach (isto Hynix a este
aj nejake ine). Da sa z nich urcit organizacia, aj presne casovanie.
Len teraz to neviem najst, mozno doma. Ak najdem, poslem.

miro