Re: Vlastnosti materiálu z pohledu sireni elektormagnetickych vln?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Duben 19 20:33:19 CEST 2006

Je mi známo, ale udaje o permitivite danych materiálu jsem take
nenasel, nicmene pro tak uzitecne materialy jako ne sul a
polystyren je uvadena skoro vsude. Dalsi veci je, ze pokud se
nepetu tak relativni permitivita je zavisla na frekvenci a nevim
proc ty udaje co jsem nasel byly pro 100Hz a ja potrebuji udaj pro
radove cca 5GHz

To se jaksi odviji od permitivity techto materialu.

Danhard
*******

Chci se zeptat zda nevite o zdroji informaci o tom jak se chovaji
jednotlive druhy materiálu z pohledu šíření elm. vln timto
materialem.

Marne se snazim zjistit jaka je rychlost sireni a index lomu pro
vlny v radu GHz v zakladnich plastech jako jsou PVC, PE, PP.

Pokud dokazete poradit budu rad.

W.S.