OT: DPH

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Duben 19 18:41:04 CEST 2006

Abys mohl odvadet DPH, MUSIS vystavit danovy doklad,
donavi doklad jsi povinen vystavit, pokud ti prijde na ucet
(je zaplacena) zaloha ve visi teto zalohy (vyse zalohy = cena s DPH).
Na to mas samozrejme nejake obdobi, ale to si nepamatuji.
Tohle plati od rijna 2004 (vychytavka, hadejte koho).
Tedy takle to funguje v podvojnem ucetnictvi pravnicke osoby.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.