Objednani - DDS: Uzavreni objednavek na SMD indukcnosti

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 19 11:23:36 CEST 2006

Budeme doufat, ze vse bude OK. Mam kontakt na pani z Cybertexu, ktera to
vyrizuje tak snad nebude s komunikaci problem.

Pokud bude.. objednam to sam a budu si tlouct hlavu, ze jsem mel zase
jednou blbej napad.

Rozeslani a platbu domluvim a dam vsem vedet. Budu se to snazit udelat
tak aby to vyslo co nejlevneji.

Mailing list jsem navrhoval, ale nejak se to neujalo. Jinak Mozek je na
tohle naprosto nepruznej a tak to resim pres konferenci - koneckoncu
resi se zde i vetsi OT.

Neprosel mi mail kterym jsem reagoval na p.Valucha:
Hmmm jsem si toho vedom. A uz jsem dokonce dnes rano D.K. psal, ze jsem
si to rozmyslel a objednam to sam. Byl jsem, ale ujisten ze se vcera
objednavalo.

Tak uvidime. Pokud to nebude v rozumne dobe a nebo uvidim, ze to nikam
nevede tak to objednam okamzite sam. Snad tu neni nikdo kdo ceka jen na
ty indukcnosti.

RadekCX