Objednani - DDS: Uzavreni objednavek na SMD indukcnosti

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 19 09:46:20 CEST 2006

Hmmm jsem si toho vedom. A uz jsem dokonce dnes rano D.K. psal, ze jsem
si to rozmyslel a objednam to sam. Byl jsem, ale ujisten ze se vcera
objednavalo.

Tak uvidime. Pokud to nebude v rozumne dobe a nebo uvidim, ze to nikam
nevede tak to objednam okamzite sam. Snad tu neni nikdo kdo ceka jen na
ty indukcnosti.

RadekCX