OT: Autoradio Skoda

Pavel hw@itherm.cz
Středa Duben 19 08:55:31 CEST 2006

Nechci byt kverulant, ale zalozte priste nove vlakno novym mailem!

Mam Radio stream a nemuzu si stezovat na design ani kvalitu, co jsem videl
auto bez tohoto radia, tak to uz nevypada tak pekne protoze tohle je vlastne
soucast palubni desky, zabira vetsi prostor a ma velky prehledny display kde
ukazuje i nastaveni klimatizace, teplotu a tak.
Pokud muzu srovnat, tak jsem mel Sony a VDO a ten stream mi pripada
nejlepsi, jednoduche, pekne a kvalitni. U Sony mi preskakovalo CD a VDO melo
zase mizernou citlivost tuneru. Bohuzel ta cena je tak jako tak premrstena

Pavel

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 19, 2006 7:48 AM
Subject: Re: OT: Autoradio Skoda

Co jsem slysel, tak original Skoda autoradio je 1) hrozne drahy 2) nic
moc kvalita. Hlavne driv, nevim jak dneska.

A co mame ve firemnich autech, tak i nic moc design (nevim jestli ten
"Stream" je stejny). Ale je to mozna zamer vyrobce, aby se ty radia
nekradly ;-)

Byvaly spoluzak si koupil myslim autoradio H&B na pixmanii, nejaky typ
s USB portem - umi prehravat MP3-ky i z flash disku.

P.K.