Re:dlouhe vedeni k AT89S8252

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Duben 19 08:08:58 CEST 2006

V prvni rade bych si polozil otazku co se stane kdyz to selze.
Selhani muze byt jakekoliv - indikace dosazeni vychozi polohy kdyz to v ni jeste neni,
neohlaseni koncove polohy kdyz ji to dosahne, totalni shoreni.
Jaka skoda tim vznikne?
A i kdyz po nainstalovani to bude bezchybne fungovat, muze se stat, ze bude
nainstalovano nove zarizeni, ktere tu elektroniku bude rusit.