vrtani do skla

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Duben 18 16:21:03 CEST 2006

Aaaaa nejaky Ronja nebo podobne pojitko ze? :-)))

No do cocek to nebude tak jednoduche prave kvuli te krivosti. Neni mozne je
upevnit standardnim zpusobem, to znamena krouzkem se zavitem je sevrit do
trubky teke opatrene zavitem? Napriklad ve Foto Pazdera v Praze v Vodickove
ulici Vam za par supu vyrobi potrebne krouzky podle Vami dodaneho nakresu.
Nechal jsem si tam takhle delat mezikrouzek na nejaky filtr k fotaku a
precizne vyrobeny (zrejme duralovy) krouzek se dvema zavity nacerneny matnou
cernou barvou me tam stal tusim 130 Kc.

Jakub Serych