vrtani do skla

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Duben 18 16:02:16 CEST 2006

Je to jen taková teoretická příprava, jednalo by se cca o 32 děr do čtyř
skleněných čoček (problém s nerovností), v případě úspěchu opakovaně, a
klidně bych to nechal vyvrtat u někoho, pokud by to nebylo příliš drahé.
Jde o to jestli má smysl se tím zabývat nebo se na to vykašlat. Nesmí to být
moc pracné ani drahé jinak na to zapomenu.
Jakub Ladman