detekce kovu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Duben 18 12:17:01 CEST 2006

Daniel Valuch wrote:
> to je jedno co tecie, je to prekazka z uplne odlisnymi
> elektrickymi/mechanickymi vlastnostami. To je jedno co sa od nej bude
> odrazat, bude to ine ako to co v tom potrubi normalne tecie. Pokial
> klasicke metody s cievkou zlyhaju tak sa moze sa pouzit napr. ultrazvuk.
> Mikrovlny velmi nie, lebo ta kvapalina je pomerne vodiva.

No ved to posledne je to co som chcel povedat. Ak ta latka bude vyrazne
nehomogenna, alebo bude mat vyznamne straty (znova je jedno ci
elektricke alebo mechanicke), tak sa ziadna reflektometria nekona...
najma nie na 3km. Pritom nejake pomerne jednoduche diferencialne
riesenie by mohlo vcelku este dobre fungovat.

Vsetko ma svoje miesto.

wek