Vrtacka z PS electronic, s.r.o

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Duben 18 11:48:27 CEST 2006

Bratr si kupoval nejaky kovovy v GESu a stejne to neni ono. S takhle
malym vrtakem neni nad to drzet vrtacku v ruce pohrat si s tim podle
potreby. Kdyz mi nesedi treba predlohy u oboustranneho plosnaku z
fotocesty, tak to muzu treba jeste v ramci nejakeho 0,5mm korigovat
vrtanim. Chce to jen cvik. Me osobne lakaji ty vrtacky primo pro DPS, na
ktere vychazji navody a nekdo ji sem i posilal, ze je motorek na takovem
ramenu a vy jen mackate rameno o pak mm dolu (je tam i kompenzovane
nakloneni vrtaku). Ke stavbe jsem se ale jeste nedostal ani ji nevidel v
realu, takze blizsi veci nevim.

Tosa