OT: Apache nebo linka?

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Duben 17 21:38:35 CEST 2006

ted jsem to trapil ja z lokalni site tak primo ze serveru s vyhrazenou
adresou pro DMZ a je to bezproblemove (tohle dostanu vzdy):

Statistika ping pro 212.80.76.3:
Pakety: Odeslané = 49, Přijaté = 49, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
     Minimum = 19ms, Maximum = 38ms, Průměr = 27ms

Prijde mi spis jestli v tom nema prsty Elsat na strane kdyz to smeruji
ke me - nevim jak to ma kabelovka udelane se smerovanim paketu a co
vsechno delaji pri tom kdyz maji dostat packet na pevnou IP uvnitr
jejich site.

Uz druhy den si vypisuji totiz do logu serveru casy na vyrizeni
pozadavku a jen velmi vyjimecne tam najdu cas nad 10s. A zrovna linka ke
me je 512kbs takze tam by v rychlosti uz nemel byt problem tuplem.

Blby je, ze si to nemohu sam testovat - neni nekde nejakej web se
skriptem kterej mi preposle odpoved z nejake adresy na muj browser?

RadekCX