Displej DDS generatoru jeste jednou

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Pondělí Duben 17 21:17:36 CEST 2006

Byl jsem pres vikend mimo, tak reaguji az ted:
displeju 4x20 znaku je v GM electronic plno, ale bohuzel ke vsem nejsou k dispozici datasheety, a k tem u kterých jsou, tak ty zrovna nevyhovujou (maji 70%Vcc pro log1 na vstupu) a u  jinych firem je to podobne. A protoze GM ma 4x20 displeje za celkem prijatelnou cenu (435Kc s dani, modrý), stojí za uvahu jak displej prizpusobit. Prvni moznosti je pouzit prevodnik, druhou je snizit napajeci napeti displeje na nizsi uroven, napr. 4,2V, otazkou je, zda to bude fungovat, pokud to nekdo zkousel, ozvete se.
Máte nekdo datasheet k displeji z GM: MC2004B-SBL/H - elektronický LCD displej podsvícený modře,( VT204D )?
Diky Karel

Bylo:
Uz som to raz pisal, zopakujem.
Logika generatora pracuje na 3.3V CMOS. Preto 5V displej s TTL urovnami
je kompatibilny a funguje bez problemov. Toto mam pouzite v mojom kuse.
Niektore 5V displeje potrebuju 70% Vcc ako uroven H, co je ca. 3.5V a
tieto nefunguju.
Ziadne prevodniky netreba.

Takze este raz zhrnutie:
- Displej s napajacim napatim 5V a TTL urovnami funguje. Potrebne overit
v datasheete, taketo displeje su lahko dostupne a stoja bezne ceny
- Displej s napajacim napatim 5V a CMOS (resp. 70%Vcc) urovnami nefunguje
- Displej s napajacim napatim 3.3V nie je nutny, ale je samozrejme pohodlny

Ked sa pozrete do katalogu Farnellu
http://uk.farnell.com/jsp/endecaSearch/searchPage2.jsp?Ntt=LCD+MODULE%2C+20X4&newSearch=true&Nto=LCD+MODULE%2C+40X4&Nty=1&showImages=true&N=401&Ntk=gensearch
na displeje 20x4 znakov najdete napriklad:
- tento, ktory nefunguje http://www.farnell.com/datasheets/47112.pdf
- tento, ktory je vhodny http://www.farnell.com/datasheets/47113.pdf

b.