OT: mini ITX zakladni desky od VIA

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Duben 15 21:21:19 CEST 2006

Praktické zkušenosti jsou následující - ty nejslabší CPU 533Mhz a 800MHz v
kombinaci s integrovanou grafikou nezvládnou přehrát DVD, i když je to
koukatelný, tak to sem tam trhá. Cena desek je okolo 2000Kč. Na kancelářskou
práci jsou dostačující. 1000MHz už myslím stačí, cena okolo 4000Kč, nejlepší
desky stojí okolo 5000Kč. Jednotlivé modely jsme nezkoušeli, tak nedokážu
moc posoudit. A taky nevím, jak jsou na tom Edeny, zatím jsme používali
pouze C3. Všechny ceny jsou bez DPH a v Brně můžu připadně předvést, myslím,
že standardně děláme sestavy s C3 800MHz.
A pokud by byl případně použit miniITX case, tak může být problém s tou
satelitní kartou, která se tam nemusí vlézt. Naštěstí ty desky jsou
kompatibilní i s microATX, ale asi se musí použít miniITX zdroj nebo nějaká
redukce.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death