Reset kodu na Gigasetu 3010

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Sobota Duben 15 19:30:59 CEST 2006

Dobry den,
resili jste nekdy resetovani kodu na zakladne od bezdratu Siemens
Gigaset 3010? Jde to jinak, nez vypajenim eepromky a nahrazenim obsahu
nejakym dumpem se znamym kodem?
Potrebuji prihlasit dalsi handset a porad se mi nechce sparovat se
zakladnou. Programator na I2C eeprom (je tam 24C08) se mi tu nikde po
ruce nevali a muj pocitac navic ani nema seriovy port :(
Napada nekoho z vas neco, jak kod pokud mozno bez programovani eepromky
vyresetovat ci zjistit?
Nejde o zadne pokusy o prolomeni ciziho telefonu, koupil jsem to na
inzerat a PIN mi k tomu prodavajici nerekl...

S pozdravem Ondrej Ulehla