Re: OT: Když je ten pátek, ale fakt nevím zda to je k smíchu nebo k pláči

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Duben 15 18:20:52 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 15.4.2006:

> Je to sice silny OT, ale musim se Nextry jednoznacne zastat. Mam ji
> od jejiho vstupu na ADSL trh a jsem navysost spokojen. Sluzba
> funguje po celou dobu naprosto skvele.
> [... cut ...]
> Takze muj nazor: kdyz ADSL, tak jedine Nextra :-)

Nedavno jsem jednomu znamemu dodal router a splitter, kdyz zrizoval
ADSL prave u Nextry. Jenze mu to nechodilo. Tak to supportoval a oni
mu tvrdili, ze ten router ma spatny firmware a ze to nechodi s jejich
siti a podobne blaboly. Ja jsem tomu neveril, ale kdyz to dohadovani
trvalo asi tyden, navrhl jsem mu, at mi posle vsechno zpatky, ze mu
vratim penize, a at si to vyresi nejak jinak. Ale on na to
nepristoupil a porad to nejak resil, az asi po dalsim tydnu mu v te
Nextre rekli, ze problem byl u nich, no a neco si tam nastavili a uz
to jelo jako vino. Je od te doby velmi spokojeny, ale uz vi, ze pekne
kecaj...

Ale to neni vsechno, to si poridil domu na zkousku. A ted asi po pul
roce, kdyz tedy byl spokojeny, ze si totez poridi do firmy. Koupil si
opet router, zase ten samy nebo podobny (tentokrat nekde jinde, ne u
me, ja ho nemel zrovna hned skladem a on desne pospichal). A co se
nastalo? Ano, uplne totez. Zase ze ma spatny firmware, zase ze to je
blby router, zase ze to neni u nich. Jenomze to dopadlo daleko hur. Uz
mesic jim nadava, uz mesic to resi, poslali mu nejake firmwary,
nakonec po tom mesici to dokonce nejak totalne dodelal, tak ted snad
nekde ten router reklamuje, pak s nimi zase bude zapasit...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz