RE: OT: Když je ten pátek, ale fakt nevím zda to je k smíchu nebo k pláči

Martin Marek martin.m.888@gmail.com
Sobota Duben 15 13:41:13 CEST 2006


Jo, 800123456, to je hrozný, nejhorší je, že jsou defacto anonymní(ti operátoři), přímý telefon neřeknou, jméno zadrmolí, chtěl jsem
jednou mailové potvrzení, nezasílají, takže pokud něco zvorají a já jako zákazník nemám v ruce papír, tak je člověk prohrávající.
Doporučuji raději přímo navštívit Telepoint neboť jsem si dával před časem blokovat Duhové linky(tarifikace až 70 Kč/min) přes
800123456 a samozřejmě, že to i po slíbených 20 dnech nefungovalo, takže Telepoint, papír s potvrzením od nich a do dvou dnů jsem to
měl blokovaný.

M.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ing. Karel Matějíček
Sent: Saturday, April 15, 2006 12:07 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT: Když je ten pátek, ale fakt nevím zda to je k smíchu nebo k pláči 


Zrovna asi před měsícem jsem také řešil internet od Telecomu. Moje názory jsou myslím jasné z emailu, který jsem posílal 13. března
do Telecomu.

Jsem velice rozčarován jednáním Telecomu. Začátkem ledna (nebo dokonce v prosinci) Jsem na stránkách moje konto měl nabídku na 
přechod ze současného tarifu Internet Expres Optimal na Internet Expres Sprint. Hned jsem tedy na těchto stránkách o změnu požádal. 
Nic se nezměnilo a po delší době jsem 25.1.2006 dostal automaticky generovaný Mail s upozorněním, že budu převeden na nový tarif. 
Dodnes se ale stále nic neděje. Mě v nabídce zaujala možnost bezplatného připojení na vaše WiFi hotspoty, které sice v mém bydlišti 
(K. Vary) nejsou, ale hodilo by se mně připojení při cestách do Prahy. Včera jsem se dozvěděl od kolegy, že on požádal o změnu z 
nejlevnějšího tarifu na dražší a hned to funguje. Takže v současné době má rychlost dvakrát vyšší než já a platí o 200 Kč bez daně
méně. Dnes jsem tedy zatelefonoval na Call centrum. To tedy byl zážitek. Po nuceném vyslechnutí nabídek jsem se konečně "domačkal"
na 
správnou linku. Tam jsem byl neustále upozorňován na to, abych nezavěšoval. Po nekonečném čekání se spojení přerušilo s oznámením, 
že mám zavolat později. Vše jsem si zopakoval a po dalším dlouhém čekání jsem konečně uslyšel živého člověka. Po složitém
vysvětlování  a několikerém čekání než se slečna někde informuje, jsem se dozvěděl, že by moje žádaná změna neměla být problém a
měla být uskutečněna  do pěti dnů. Já už čekám asi dva měsíce. Nakonec mně poradila, abych zavolal jinam. Po zavěšení telefonu, jsem
zjistil, že číslo, které mně 
nadiktovala, je stejné, jako to, na které jsem volal a mluvil s ní. Zopakoval jsem si předchozí postup s tím rozdílem, že každé
nekonečné 
čekání končilo automatickým zavěšením s radou, abych zatelefonoval později. Po zhruba hodině a půl jsem "vytočený na maximum" s
telefonem 
praštil a píšu. Skutečně se už nedivím lidem, že pevné linky ruší. Já jsem dosud byl jejich přívržencem, i když nižší cena už není
tak zajímavá, 
protože většinou je člověk nucen stejně telefonovat na mobilní čísla a to je cena srovnatelná s voláním z mobilu nebo ještě vyšší. V
dnešní době 
mně už i bezdrátový internet nabízí mnoho firem a většinou za nižší cenu s podobnou kvalitou. Dokonce většinou bez omezení dat a bez
agregace. 
Už mě skutečně v odchodu od vaší firmy brání hlavně lenost něco měnit a slibovaná rychlost (i když jsem zvědavý na skutečně
dosahovanou) a 
již zmiňovanou možnost připojení na WiFi hotspoty. Dodnes jsem svým zákazníkům (pracuji jako OSVČ v oboru IT) vaše služby
doporučoval. 
To už po zkušenostech (a nejenom těch dnešních) s klidným svědomím nemohu.

Na email mně sice téměř okamžitě přišla odpověď, ale bohužel automatická s ujištěním, že mě budou co nejdříve kontaktovat. Po týdnu
čekání jsem opět zkoušel telefon. Stále stejný výsledek. Po vyslechnutí reklam a po vymačkání posloupnosti čísel ( Kterou jsem si po
čase už pamatoval, 
ale bohužel nejde vymačkat hned, ale až po reklamách a dokonce každé číslo až po dané otázce.) jsem si dal asi deset minut hudby s 
ujišťováním, že nemám zavěšovat. Potom jsem dostal dobrou radu abych zavolal později a automat zavěsil. To jsem si zopakoval vždy
tolikrát, kolikrát jsem to nervově vydržel. Nakonec jsem se tento týden vypravil do Telecomu. Tam jsem se dozvěděl, že už jsem týden
přepojen na 
novou službu. Sice ne se slibovanou trojnásobnou rychlostí, ale jen dvojnásobnou, ale po tom všem jsem rád, že nemusím řešit přechod
k jinému poskytovateli. Telecom by si to sice zasloužil, ale moje lenost a strach z řešení nových problémů zvítězily. Stále si také
myslím, že tam, kam vede 
drát, je nesmysl zavádět bezdrátové spojení.




Další informace o konferenci Hw-list