OT: Když je ten pátek, ale fakt nevím zda to je k smíchu nebo k pláči

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Duben 14 21:59:58 CEST 2006

Pokud mela Sasa Nextru, tak bude spokojena i s vytacenym spojenim.
Jen takova par poznamek na operatorske lince jsou samy slovaci, ktery
neni fakt rozumet, (pro rypali, mam Slovenstinu velmi rad, kdyz jsem na
Slovensku tak se mi uz nekolikrat stalo, ze se me ptali jestli jsem odtud
nebo odjinud, proste mi staci chvilka a uz reaguji ve slovenstine a ani
si to neuvedomuji, proste se mi slovenstina jako jazyk hrozne moc libi)
Jejich klasicky postup pri nejakem problemu, to je chyba v linkach Telecomu
my mame vse v poradku, volam na Telecom to je chyba serveru nextry nase
linky jsou v poradku volam zpatky to same, proste smycka nekonecna,
nic nelze resit. Od te doby jedine telecom nebot ten se alespon nemuze
vymlouvat, ze je problem v linkach telecomu.

Jinak jak tu nekdo zminoval radiokomunikace Bluetone Angel, tak takhle
si predstavuju funkcnost linky a jednani se zakaznikem, vcetne hlaseni
vypadku kvuli udrzbe linky. Fakt super, nemaji u me jediny minus.
Tak snad nejsem takova vyjimka.

Zdenek Aster