OT: Když je ten pátek, ale fakt nevím zda to je k smíchu nebo k pláči

Pátek Duben 14 21:53:27 CEST 2006

Hezký večír,

    jsem spokojená, proč je to divné ? Že je to pomalé připojení ? Ano
to je, ale chodí spolehlivě. A já nepotřebuji stahovat nějaké hrůzy dat,
takže spokojenost. Jen občas se mi zasteskne po rychlosti ADSL, to když
potřebuju kopírovat něco na web nebo bych potřebovala vidět co mi
kamarádka říká.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz