FW: [OT] Dopructe repto 2.1 k PC.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Duben 14 12:41:10 CEST 2006

Spis by to bylo tak, ze by se vzaly maximalni mozny otacky
nezatizeneho motoru a z tech by se urcilo to zrychleni - prepocet
prevodu otacek na kola. Pritom by se jaksi zapomnelo na fyzikalni
zakony - zatizeny motor se jaksi bude tocit pomalejc, prevody maj taky
nejaky mechanicky omezeni a nakonec pneumatiky by se zacly okamzite
protacet, takze skutecny zrychleni by bylo nula nula nic.

P.K.