Aktualizovana cena: DDS: relatka FTR-B3GB012Z

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Duben 14 09:31:31 CEST 2006

Potvrzuji i tak moji objednavku 10ks rele.

A zaroven potvrzuji p.Kralovi, ze s nim pocitam v ramci me objednavky s
jednim kusem relatka co mu chybi. Rele mu zaslu najednou s indukcnostma
co si objednal.

RadekCX