DDS: SMD indukcnosti a relatka FTR-B3GB012Z

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Duben 13 20:59:09 CEST 2006

Take zdravim,

pocitejte se mnou zavazne s 10ks relatek (pokud to pomuze vezmu si jich
i vic pokud bude malo zajemcu).

Dale cinim stejnou vyzvu jak jsem slibil pro zajemce o ty indukcnosti od
f.Jarolimek (jedna sada pokud jsem neprehlidl obnasi tyto tri civky):

1ks 82nH 1206 Coilcraft Midi Spring
2ks 68nH 1206 Coilcraft Midi Spring

Pokud tedy ma nekdo zajem o hromadnou objednavku tak se mi ozvete -
predpokladam, ze objednavku uzavru v nedeli vecer. Dokladem take nemohu
slouzit.

Dival jsem se na stranky p.Jarolimka a nejak nechapu ten jeho seznam
zbozi v excelu - ma tam zhruba 20 polozek tak nevim zda je realne aby
tento sortiment firmu uzivil.
Objednavali jste to pres ten formular co ma na strankach nebo jste mu
rovnou poslali mail? Nerad bych, aby objednavka odeslana pres formular
lezela nekde v propadlisti internetove site. Ten web mi totiz prijde
nejak zanedbany.

RadekCX