Displej DDS generátoru

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Duben 13 20:36:11 CEST 2006

Uz som to raz pisal, zopakujem.
Logika generatora pracuje na 3.3V CMOS. Preto 5V displej s TTL urovnami
je kompatibilny a funguje bez problemov. Toto mam pouzite v mojom kuse.
Niektore 5V displeje potrebuju 70% Vcc ako uroven H, co je ca. 3.5V a
tieto nefunguju.
Ziadne prevodniky netreba.

Takze este raz zhrnutie:
- Displej s napajacim napatim 5V a TTL urovnami funguje. Potrebne overit
v datasheete, taketo displeje su lahko dostupne a stoja bezne ceny
- Displej s napajacim napatim 5V a CMOS (resp. 70%Vcc) urovnami nefunguje
- Displej s napajacim napatim 3.3V nie je nutny, ale je samozrejme pohodlny

Ked sa pozrete do katalogu Farnellu
http://uk.farnell.com/jsp/endecaSearch/searchPage2.jsp?Ntt=LCD+MODULE%2C+20X4&newSearch=true&Nto=LCD+MODULE%2C+40X4&Nty=1&showImages=true&N=401&Ntk=gensearch
na displeje 20x4 znakov najdete napriklad:
- tento, ktory nefunguje http://www.farnell.com/datasheets/47112.pdf
- tento, ktory je vhodny http://www.farnell.com/datasheets/47113.pdf

b.