Spusteni stroje sitovkou

Milan Lysa Milan.Lysa@progeo.cz
Čtvrtek Duben 13 17:29:36 CEST 2006

A užitečné to je :-)
Připojuji se přes VPN do sítě, pošlu WOL paket kterým zapnu PC, připojím přes vzdálenou plochu a udělám co potřebuji a zase vypnu.
Musí se to povolit v BIOSu a musí to ta síťovka podporovat. U jedné (nejlevnější RealTek) jsem viděl i nějaký kablík, předpokládal jsem že na propojení s deskou a buzení. S novým počítačem s integrovanou síťovkou prý není problém.
Četl jsem o problému v některých sítích, kde se špatně přeposílal ten WOL broadcast packet, asi na 255.255.255.255 místo 255.255.255.0 nebo naopak. No to až kdyby Vám to nešlo...

Milan Lysa